środa, 27 listopada 2013

Jesienna surówka mix


To jedna z moich ulubionych surówek zimowych. Samo zdrowie, pełno witamin. Kolorowo na talerzu co bardzo lubię. Mogę jeść ją na obiad, kolacje i nie znudzi mi się :-)












10 dkg kapusty kiszonej z marchewką domowej
1 marchewka
2 ogórki kiszone domowe
1 por biała część
1/2 papryki czerwonej
1 słoiczek pomidorków koktajlowych domowych z zalewy
1/2 papryczki chili
pietruszka zielona
oliwa z oliwek
pieprz

Do surówki użyłam kapustę kiszoną z marchewką domowej produkcji. Pokroiłam ją nożem, przełożyłam do naczynia, dodałam obraną i startą na tarce jarzynowej marchewkę, ogórki kiszone pokroiłam w kostkę, paprykę czerwoną też pokroiłam w kostkę, dodałam chili, oraz por który drobno kroje. Do surówki wykorzystałam pomidorki żółte z zalewy które latem zaprawiłam.  Surówkę polewam oliwą z oliwek, posypuję pieprzem, dekoruję pietruszką zieloną.



11 komentarzy:

  1. Justynka uprzedziła mnie z komentarzem:) piękne wygląda ta surówka, aż się chce sięgnąć i podebrać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wyboru,do koloru:)i do tego pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na sałatkę, tym bardziej, że taka kolorowa:) Akurat na te jesienno-zimowe dni. Muszę zgapić:)

    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: http://rozowykociolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana t coś dla mnie, ja tez mogłabym to jeść 3razy dziennie, tylko kto mi zrobi:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się co słychać na Twoim stole... u Ciebie nawet listopad jest wesoły!! Jak Ty to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga bo ja nie funkcjonuję przy tej pogodzie, i muszę sobie kolorami wynagrodzić tę szarugę za oknem :-)

      Usuń
  6. też by mi się nie znudziło takie jedzenie!! uwielbiam Twoje talerze :)

    OdpowiedzUsuń