wtorek, 26 listopada 2013

Jesienna sałatka z grilla z żurawiną

Sałatka prosta i szybka w przygotowaniu. polecam osobom będącym na diecie i nie tylko. Bomba witaminowa na pochmurne dni. Dla mnie to taki mały dopalacz którym się ratuję kiedy mi smutno i mam braki cukru.







3 banany
1 owoc khaki
1 kiść winogrono ciemne
1 kiść winogrono zielone
1/2 granatu
3 łyżki suszonej żurawiny
1 łyżeczka słupki migdałowe
2 gruszki
1/2 cytryny
mięta świeża

Banany, gruszki obieram, skrapiam sokiem z cytryny. Gruszki kroje na ćwiartki, wycinam ogryzki. Na rozgrzanym grillu elektrycznym griluję banany i gruszki. Owoc khaki obieram i kroje na kawałki, winogrono myję i obieram z gałązek. Banana kroję na kawałki po zdjęciu z grilla.Owoce mieszam, dodaję pestki granatu, słupki migdałowe, żurawinę suszoną, oraz miętę.


14 komentarzy:

  1. Coś dla mnie, tylko z żurawiny zrezygnuję, ale reszta PYCHA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna salatka, uwielbiam takie owocowe, a z grilowanym bananem musi smakowac pysznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes moją inspiracją w tworzeniu apetycznych sałatek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło słychać że kogoś inspiruję :-) pozdrawiam

      Usuń
  4. Mniam ! Już bym ją jadła...

    OdpowiedzUsuń
  5. nic dziwnego, że humor poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszka nie smuć się :) świetny talerz pełen dobroci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysza Twój dobór smaków i talent artystyczny chyba nigdy nie przestaną mnie zachwycać :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe skowa, ale talentów wielkich to ja nie mam :-)

      Usuń