niedziela, 26 kwietnia 2020

Koktajl mango z kokosoem i jagodami

 Mój koktajl to moje ulubione owoce które mam teraz dostępne o tej porze roku. Jestem szczęśliwa posiadaczką jagód które sama nazbierałam, wiśni i zamroziłam. Do tego mango, pomarańczo, mleczko kokosowe i już jestem w raju owocowym, przepysznym.















1 mango
1 pomarańczo
400 ml mleczka kokosowego
1/2 szklanki jagód mrożonych
10 dkg wiśni mrożonych
płatki migdałowe

Mleczko kokosowe wkładam do lodówki najlepiej jak ma zawartość 80 % tłuszczu na noc. Zrobi się gęste. Połowę śmietanki kokosowej która się wytworzy odkładam do miseczki. Pozostałe mleczko mieszam i dzielę na trzy części. Jedną część przekładam do pojemnika, dodaję obrane mango i miksuję blenderem. Przelewam do szklanek. Dodaję śmietanę kokosową. Drugą część miksuję z wiśniami i wykładam, trzecią część z jagodami i wykładam. Wierzch polewam odrobiną musu mango. Dekoruję wiśniami i jagodami oraz płatkami migdałowymi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz