wtorek, 25 lutego 2020

Gulasz curry z fasolką jaś i szparagową


Szybki gulasz z fasolką ugotowaną którą kiedyś zamroziłam bo mi została. Syta potrawa, do tego dużo warzyw. Do takiego gulaszu możecie dodać to co macie w lodówce. Ja tak zrobiłam. Mój jest na ostro, rozgrzewający i pachnie curry.


















400 g ugotowanej fasoli jaś
30 dkg fasolki szparagowej zielonej
1 papryka czerwona
20 dkg kabanosów 
1 cebula
1 por biała część
3 ząbki czosnku
1 kawałek korzenia selera nieduży
 1 korzeń pietruszki nieduży
500 ml passaty pomidorowej
300 ml bulionu drobiowego
sól, pieprz
papryka słodka, papryczka chili
1/2 łyżeczki papryki wędzonej
2 łyżeczki przyprawy curry
1 łyżeczka kurkumy
1 łyżeczka ziół prowansalskich
szczypiorek świeży 
olej rzepakowy

Fasole ugotowałam kiedyś okazało się że za dużo jej było i zamroziłam. Po jakimś czasie była jak znalazł. Seler, korzeń pietruszki obieram i ścieram na tarce jeżynowej. Por i cebulę kroję, czosnek przeciskam przez praskę, smażę na oleju. Dodaję pokrojone kabanosy, kurkumę, curry i smażę. Dodaję seler, pietruszkę, pokrojoną paprykę i dalej przesmażam chwilę. Wlewam przecier pomidorowy, bulion, fasolkę i duszę na wolnym ogniu 20 minut. Dodaję sól, pieprz, papryczkę chili, słodką, wędzoną. Na końcu doprawiam ziołami prowansalskimi. Posypuję szczypiorkiem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz