wtorek, 7 stycznia 2020

Smoothie z selera naciowego i kiwi


Zdrowe zielone smoothie które przygotujemy w 5 minut. Moc witamin, dietetyczny koktajl, bez cukru,wegański. Polecam zrobić do pracy, do szkoły. Można  w nim przemycić warzywa za którymi nie przepadami a są bardzo zdrowe. Na po świąteczny detoks idealny :-)








2 kiwi
1 gruszka
4 łodygi selera naciowego
1/2 pęczka natki pietruszki

Gałązki selera odcinam od końców centymetr i za pomocą noża ciągnę włókna na całej długości i usuwam je. Seler jest smaczniejsza bez nich i lepiej się zmiksuje.
Gruszkę pozbawiam nasion i kroję w ćwiartki, seler na kawałki, kiwi też, i natkę.Składniki pokrojone przekładam do wyciskarki wolnoobrotowej. Najlepszy zaraz po przygotowaniu.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie zdrowe smoothie, są świetne. Jest z nimi mało pracy i dostarczają dużo wartości do naszego organizmu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że jeszcze do niedawna byłem przeciwnikiem smoothie ale odkąd zacząłem się odchudzać i mam dietę to smoothie smakują mi bardzo. Lubię właśnie o dziwo najbardziej zielone koktajle. Muszę sprawdzić ten Twój przepis w weekend. W tygodniu mam dietę z cateringu. Od pół roku jestem na diecie odchudzającej. Znalazłem firmę cateringową na https://caterobazar.pl/dieta/odchudzajaca
    więc dużo szukać nie musiałem, porównywarka mi bardzo pomogła. Moja żona namówiła mnie do tego, bym zaczął się odchudzać ponieważ moja otyłość znacznie wpłynęła na nasze życie małżeńskie z uwagi na to, że jestem apatyczny i bez sił. Odkąd jestem na diecie wszystko zaczyna wracać do normy.

    OdpowiedzUsuń