poniedziałek, 23 listopada 2015

Sałatka z kabanosem i makaronem


Sałatka na długie wieczory kiedy nie mam koncepcji co zjeść na kolację.A że lubię warzywa cały rok to sałatki są u mnie często. Polecam z kabanosem w roli głównej.












100 g makaronu kokardki
5 dkg kabanosów francuskich
4 korniszony
1/4 ogórka zielonego długiego
1/2 papryki czerwonej
1/2 puszki fasolki czerwonej
1/2 kulki mozzarella
4 pomidory suszone
sól, pieprz
1 łyżka jogurtu greckiego
1 łyżka majonezu
1/2 łyżeczki czubrycy czerwonej
5 gałązek pietruszki


Makaron gotuję aldente w osolonej wodzie. Fasolkę odcedzam z zalewy i przelewam zimną wodą. Paprykę kroję w paski. Ogórki także kroję w cienkie paski. Pomidory kroję na kawałki, mozzarellę także. Kabanosy kroję na kawałki. Mieszam, dodaję natkę pietruszki pokrojoną,. Do miseczki przekładam jogurt, majonez, dodaję sól, pieprz, czubrycę i mieszam. Sałatkę polewam sosem.

6 komentarzy:

  1. Takiej sałatki jeszcze nie próbowałam, wygląda pysznie, kabanoski też lubię więc ją z pewnością wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie ją zjadła i na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna sałatka :) Moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. syta sałatka w sam raz na kolację lun lunch do pracy :)

    OdpowiedzUsuń