piątek, 30 maja 2014

Sałatka z melonem i kiełkami


Dostałam melona , bardzo fajny prezent stwierdzam. Słodyczy nie jadam a owoce w każdej ilości. I tak powstała sałatka z tego co było w domu. Kiełki zaczęłam hodować sama zachęcona przez bloga kierunek zdrowie. Bardzo prosta hodowla w słoiku. Do tego dodałam tofu które w lodówce czekało na moje zmiłowanie ha ha. I tak powstał sałatkowy zdrowy misz masz.



















1/2 głOwki sałaty masłowej
1/3 melona
1/2 papryki czerwonej
15 oliwek czarnych
2 łyżki ziaren słonecznika
1/2 tofu naturalne
1 cebula czerwona
1 słoiczek pomidorki koktajlowe z zalewy
1 garść kiełków z lucerny
3 łyżki   sos vinaigrette
5 gałązek koperku świeżego

Sałatę myję, osuszam i strzepie na talerzu. Melona obieram i kroję w kostkę. Paprykę myję i też kroję w kostkę. Cebulę obieram i kroje w piórka. Na sałacie układam melona, dodaje pomidorki z zalewy odsączone, czarne oliwki, cebulkę, paprykę,tofu kwadraty. Posypuję pokrojonym koperkiem i ziarnami słonecznika. Dodaję na końcu kiełki lucerny. Polewam sosem vinaigrette.

 

12 komentarzy:

  1. Kiedyś przyjadę na taką sałatkę :D Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolorowa sałatka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ,ja chcę dużoo mango!.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, jak ja lubię oglądać Twoje propozycje.
    Piękne kolorowe i na pewno smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miłe słowa. Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  5. Kolorowo i zdrowo czyli coś dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszo, pięknie, kolorowo i zdrowo :) uwielbiam takie sałatki, a pomysł z domowymi kiełkami od Was sobie zapożyczę :)

    OdpowiedzUsuń