poniedziałek, 1 lipca 2013

Owocowa sałatka w melonie











½ melona
20 dkg arbuza
2 nektarynki
15 gron winogrono jasne
6 truskawek
Listki mięty
Kwiaty bratka

Owoce myję dokładnie. Melona kroję na pół, usuwam pestki. Specjalną łyżką do kulek wycinam w środku melona wgłębienia. W wydrążony melon wkładam kulki melona, arbuza, winogrono, truskawki pokrojone. Z nektarynki jednej robię kwiatka. Obieram ją jak jabłko i zawijam. Z drugiej nektarynki specjalnymi nożykami wycinam serca i gwiazdki. Układam na około melona. Na wykałaczki nabijam owoce kawałki i nabijam w melona. Talerz dekoruję winogronem, kulkami arbuza, nektarynki, oraz bratkami jadalnymi i miętą świeżą. Sałatka jest bardzo zdrowa. Każdy niejadek chętnie do niej usiądzie.

10 komentarzy:

  1. pięknie wyglądają te serduszka i gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał!Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny i orzeźwiający deser, kupiłam w Lidlu na promocji dwa melony, też coś pysznego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, zawsze tak pięknie masz wszystko poukładane, kolorowe, super to wygląda, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda:) świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzy mi się z urodzinami i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysza, podrzuciłabyś do Zielonej taki owocowy mix:-)?

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak pięknie i kolorowo! a do tego słodko i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sałatka,taka kolorowa ja również nabyłam melony w promocji w lidlu i robiłam z nich sorbet,wyszedł pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pomysłowa sałatka ;) wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń