środa, 25 marca 2015

Pasta z fasoli i pomidorów

Szybka, prosta pasta na chleb, nie tylko dla wegan. Czas jej zrobienia to dwie minuty. Oczywiście jak się gotuję fasolę to dłużej to trwa, ale polecam gotować fasole do zupy i odłożyć przy okazji do pasty. Wykorzystałam swoje pomidory suszone , ale jest wielki wybór kupnych.





















1 puszka fasoli gotowanej na parze
1 słoiczek suszonych pomidorów
4 łyżki oliwy z zalewy pomidorów
 sól, pieprz


Fasolę, i suszone pomidory przekładam do wysokiego pojemnika, dodaję czosnek z zalewy. Całość miksuję blenderem na gładką masę. Doprawiam solą, pieprzem. Podaję z bazylią. Pastę można zrobić z fasoli którą sami ugotujemy.

16 komentarzy:

  1. Robię taką tylko z cieciorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna, taka idealna na wiosenne kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam nigdy takiej pasty :) Super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna pasta, do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. puszka? a można samemu ugotowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można samemu ugotować, ale dostałam to nie będę wyrzucać :-)

      Usuń
  6. puszka? a można samemu ugotowac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasty lubimy i to bardzo, a Twoja Madziu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. pasty na bazie fasoli są świetne - proste i przepyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ma kolor, doskonała na chlebek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna pasta i prosta! Chętnie bym spróbowała z Twoimi pomidorkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fasolowe pasty są super. Co prawda nie miałam jeszcze okazji zrobić takiej z fasoli gotowanej na parze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić z gotowanej we wodzie. dostałam taką to ją wykorzystałam :-) pozdrawiam

      Usuń
  12. Takiej jeszcze nie jadłam! Muszę zrobić! Koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kromka chleba z tą pastą smakowałaby świetnie:)

    OdpowiedzUsuń