sobota, 30 maja 2015

Frittata ze szparagami i cukinią


Szybka i prosta frittata z cukinią i szparagami. U mnie w wersji obiadowej bo ja więcej do szczęścia nie potrzebuje.













6 jajek
1 cukinia mała
15 szparagów zielonych
sól ziołowa
pieprz
1/2 łyżeczka czubrycy zielonej
1 łyżeczka masła klarowanego
1/3 pęczka koperku

Cukinię ścieram na race jarzynowej. Szparagi myję kroję na kawałki i gotuję w osolonej wodzie aldente około 3 minuty. Jajka ubijam zrobiłam to mikserem, dodaję sól, pieprz, czubrycę startą cukinię, szparagi, pokrojony koperek, mieszam. Na patelni rozpuszczam masło, wylewam masę jajeczną i wstawiam do piekarnika temp 170 stopni na 30 minut.

11 komentarzy:

  1. Wygląda wspaniale i bardzo apetycznie, zastanawiam mnie jej wierzchnia warstwa :) do tego z sezonowymi szparagami - świetne danie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekkie danie, idealne na wiosenny obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity obiadek! Idealny w sezonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne danie, w sam raz na wiosenny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszna fritata, bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu mnie by też wystarczyła na obiad, gorzej z moimi mięsożercami:)
    wyglada pysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany! kocham frittaty! super pomysl! jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam je!:) a tak dawno żadnej nie robiłam. muszę zrobić ze szparagami :)

    OdpowiedzUsuń