środa, 25 czerwca 2014

Surówka z młodej kapusty


Moja ulubiona surówka, którą mogę się zajadać dzień w dzień. Kapusta młoda to moje ulubione warzywo na początku lata. Mogę ją jeść na wiele sposobów. Szybka, prosta do zrobienia.












1/2 niedużej główki młodej kapusty
1/2 pęczka koperku
1/3 łyżeczki soli
1/3 łyżeczki cukru

Kapustę, myję, kroję nożem cienko.Przekładam do miski, posypuję sola, cukrem. Kapustę ugniatam rękoma, żeby puściła soki i zrobiła się miękka. Następnie dodałam pokrojony koperek. Całość wymieszałam.  

14 komentarzy:

  1. I mielone acch kobieto już wiem co dziś zjem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ale się uśmiałam z kobieto bo to mój ulubiony tekst :-)

      Usuń
  2. Fajna ,ja od siebie jeszcze kilka łyżek oliwy z oliwek i gotowe .

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie i zdrowo, a do tego nisko-kalorycznie :) To lubię !

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszelkie sałatki. Twoja wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dodaje oliwę i cytryne do smaku

      Usuń
    2. Oliwę też czasami dodaję ale wole bez :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam, pominęłabym tylko cukier (nietolerancja cukru z buraka cukrowego), ale reszta boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta i smaczna, jeszcze w tym roku co prawda nie robiłam. Czekam na kapustę taką bardziej z pola a nie spod folii.

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmm.... zdjęcia są PRZEPYSZNE!!! uwielbiam takie surówki!

    OdpowiedzUsuń