piątek, 14 lutego 2014

Migdałowe ciacha na walentynki

Takie ciacha od serca dla zakochanych i nie tylko. Częstować się jak ktoś chętny. Tym razem testuje Migdały Tarte Back Mit.  Można się zakochać w migdałach i ciasteczkach ha ha.










250 gram masła
3,5 szklanki mąki wrocławskiej
2 jajka
1 żółtko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1,5 szklanki cukru pudru
Sól szczypta
7 łyżek migdałów tartych Back Mit
1/2 szklanki powideł domowych
Do miski przesiewam mąkę, dodaję masło pokrojone, proszek do pieczenia, jajka, żółtko, cukier puder, sól, migdały tarte. Ciasto wyrabiam rękę i odstawiam na dwie godziny do lodówki. Na blacie podsypanym mąką wałkuję ciasto. Resztę wstawiam do lodówki. Wykrawam kształty serca rożnej wielkości za pomocą foremek. Układam na blaszce na papierze i piekę około 12 minut temp 170 stopni. Część ciastek dekoruję powidłami, które wcześniej zmiksowałam blednerem i razem zapiekłam. Kwiaty duże zrobiłam za pomocą foremki serce, którą wykrawałam jedno serce obok drugiego i nie dociskałam do końca żeby środek kwiata trzymał się razem.

11 komentarzy:

  1. Madziu ja się częstuję, ciasteczka wyglądają krucho i pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie wyglądają te ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. POMYSŁOWO I FAJNIE WYKONANE

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne ,u mnie ciastka znikają na jednym posiedzeniu kawowym ,ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nie tylko na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i nie tylko na walentynki !

    OdpowiedzUsuń
  7. ciasteczka lubię pochrupać
    Zapraszam Cię do siebie na bloga po nominację w Liebster Blog Award :)
    z serdecznymi pozdrowieniami, Ella

    OdpowiedzUsuń
  8. Urodziwe, kruche i ślicznie ozdobione. W sam raz do podarowania komuś kogo się bardzo lubi i do pochrupania samemu. Chociaż wyglądają tak pięknie, że trochę szkoda zniszczyć takie dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń