wtorek, 12 marca 2013

Pomarańczowy łosoś z mandarynkową sałatką




1 dzwonko z łososia
2 pomarańcze ekologiczne
½ cytryny ekologicznej
Sól
Pieprz
Oliwa
1 ząbek czosnku
1 mandarynka ekologiczna
4 łyżki ryżu
Kawałek papryki zielonej
Kawałek papryki czerwonej
2 łyżki groszku z kukurydzą
4 oliwki czarne
4 pomidorki koktajlowe
3 łyżki mąki pszennej
Łososia zamarynowałam. Do marynaty użyłam ½ soku z cytryny, ½ soku z pomarańczy, sól, pieprz, sprasowany ząbek czosnku, 2 łyżki oliwy. Odstawiłam na cztery godziny do lodówki. Na patelni rozgrzałam olej. Łososia wyjęłam z marynaty otoczyłam w mące i smażyłam. Ryż ugotowałam do miękkości. Ostudziłam. Dodałam do niego  pokrojoną paprykę zieloną, kawałek czerwonej, kukurydza z groszkiem, i cząstki mandarynki pozbawione błonek. Całość wymieszałam. Łososia podaję na plastrach pomarańczy z sałatką. Talerz dekoruję oliwkami i pomidorkami koktajlowymi.

1 komentarz: