środa, 27 lutego 2013

Wątróbka w pomarańczach z chili




20 dkg wątróbki drobiowej
2 pomarańcze
Sól
Pieprz
olej
2 łyżki mąki wrocławskiej
4 oliwki czarne
½ papryczki chili

Wątróbkę myję dokładnie, odcinam tłuszczyk. Na talerz wysypuję mąkę i obtaczam każdy kawałek wątróbki. Pomarańcze myję obieram. Z jednej pomarańczy wycinam cząstki bez błonek. Z drugiej pomarańczy z polówki wyciskam sok. Ze skórki którą wcześniej sparzyłam wycinam cienkie paski. Na patelni na oleju smażę wątróbkę i dolewam sok z pomarańczy. Po koniec dodaję cząstki pomarańczy i skórkę. Papryczkę chili kroję drobno i dodaję również. Wątróbkę solę i pieprze na końcu. Smacznego

6 komentarzy:

  1. Mistrzostwo -cudne i smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątróbkę drobiową uwielbiam, a tak podana to po prostu musi być niebo w gębie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ja mam co prawda swój sposób robienia wątróbki, ale jest to sposób bardziej klasyczny.

    Przyznam, że wątróbki w towarzystwie pomarańczy nigdy nie jadłam, ale bardzo mnie ciekawi ten przepis i myślę, że się skuszę.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia. Ja też robiłam tylko klasycznie zawsze ale skusiłam się i nie żałuję. Jak lubisz owoce jako dodatki do dań będzie ci smakować.Cześć mojej rodziny je tylko klasycznie bo nie wiedzą co dobre :-)

      Usuń
  4. Bardzo lubię wątróbkę, ale nie łączyłam jej z owocami jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń